Wednesday, December 9, 2009

Its getting better and better.

Hey folks, hari ini aku nak cerita pasal hari pertama dapat drum. Haha, and guitar. Pada pagi yg indah, aku bangun pukul 1, indah apenye. Hahaha. So, mandi makan then call org yamaha tu. Blablablablabla. Then keluar skejap. Lepak ngan Syamir. Then lepak rumah aku tunggu drum sume laaa.

Pastu abg syamir suruh pam tayar moto and beli makanan. Pergi laa ambil moto. Tgk tgk tayar okay jeee. So kita pun pergi laaa beli makanan dkt medan selera. Lepas habis semua, hantar moto, hantar makanan, dah set semua, pergi balik rumah aku. Balik rumah tunggu org tu sampai. Suresh tu ahh. Then dah sampai, die pasang sume pasang sume. Dah set jee, okay chow ahh. Hahahah, kasi ahh rm60 untuk hantar barang. Call ahh semua dtg rumah jamming. Hahahahha, waaaa dah siap.
Then Ezki ngan Amir ni tidur rumah aku. Siap bawak gitar. Tkleh blaaa. Memekak ahh rumah aku.

Malam tu seronok duhh. Hhahaha, lepak pukul 1 kat rooftop rumah aku. Lepak lepak lepak. Cerita macam2. Gelak sane gelak sini, blabalablablaba. Then tgk jam tgk2 dah pukul 5.30. Wow! Kat rooftop pun jadi. Hahhahaa. Then terus lepak bilik. Mule2 aku dah cadang dah nak tidur lepas masuk bilik ni. Tgk2 tidur lambat, borak borak agi dalam bilik. Hahhaa, gelak mcm org gile ahhh. Hahah, pukul 9 baru laa mate dah nak tidur. Soo tidur laaa aku ngan Amir jelaaa. Ezki pergi layan blue dari pukul 6 sampai pukul 3 ptg, gilee die tu. Kitorang bangun jee, die masih ngan blue die. Hhahaha, then bgun mandi makan, jam, lepak condo, balik condo jam lagi. pastu pasar malam. Balik mandi dan sampai sekarang. Hahahhaha, tu jee duhhhl. Sorry ahh, aku suke buat karangan. Thanks and bye. :)

No comments:

Post a Comment