Friday, November 13, 2009

heyyy soo what?

Ehhhh, aku rase, blog aku laa yg paling hodoh sekali. AHAHA. So what? If I don't give a damn bout it, why u should? Haaaa..

Hmmmm, eh. Guess what? I love my life right now you know. I think, my life has change to the best damn thing. HAHAHA. Yea, its cool. Tk lepak sgt kat town, lepak pun kat tempat biase2 jeee macam mamak, cafe. Friends, you rock. Family, still the same. :(
School, suck as usual. Girlfriend, Love you bebey. HEH,

What happen to my enemy?
Sume sihat jeee, tp ade laaaa problem sikit ngan dorang ni semua, ade yg bajet hot laa. Selfish laaa. ******** ssh nk tolong ke? Lebih baik tkyah hidup ahh. Bodoh, I swear to you, one day u will regret. I promise you dude, and I will make u upset. Just wait and see.

Jahatnyeee aku. Ehhh, sekola dah habis, performance hari tu macam siuutt. AHHA. Tktau nak buat ape mase cuti sekolah. Bosann. Chat ngan Ammar ganja, Dylan bontot leper, Faiq ironman. AHHA. And nyanyi sorang2, ahhhh. Bosan, Sooo layan blue jeelaaa. AHAH. Tu jeee. Tgh bosan ni, soo tu jelaa. BYEEE!

No comments:

Post a Comment