Saturday, November 7, 2009

06/11/09 ( LETIHHH OHHH! )

HAHAHA, Wsup dude?!
Ehhhhh, cek ade lagu nak habak ni. Baik punyee. nak dgr?
Meh sini.
Pada suatu hari, hari Jumaat. Wahhh hari yg agak seronok ahhh. Mcam org gilee,
mulamula, janji sume nak sekolah. Aku pun okay sajee. Then tidur ahhh pukul 0400a.m.
bangun pukul 0645a.m camtu ahhh. Mcam org gile ko tau. Pastu bangun2, Syamir says "weh, dorang sume tk jadi skola ahhh, tk yahh pegi sekolah." macam siall! pastu aku dah tk boleh buat ape2, amir pun dtg depan rumah. Then aku ckp ahhh, " WEH! Syamir macam siall duhhh. Die kate, die tk pegi skola. Ape kate kite fly, nak?" HAHA, then amir cakap, "Sial gileee ohh die ni." haha," Aku onn jee, haha." Pastu aku ngan amir bergerak laaa ke rumah yg berhormat Syazhamir aka Syamir cilake. HAHA, nasib aku bawak baju utk tukar, yee ahhh, tkkan nak serong pakai baju sekolah ann. hahaha, Syamir pun kasi baju kat Amir, hahah. Pastu, the best part, Syamir ni boleh blanje kitorg nasi lemak. WOWWWWW, bapak pedasss ohhhh! Lagi2 pekena ngan YB with teh o ais. Lagi mengancam, FUHH! Bukan senang nak suruh Syamir belanja. ahhaha. Tibe2, syamir ni nak lepak rumah Ammar, kitorg pun tunggu Ammar bangun macam org gileee smpai pukul 1030a.m. Then Ammar ckp,"Gerak ahh rumah aku skrang". Haha, kitorg pun bergerak ngan cab yg biase2 jee. Smpai jeee, panggil Ammar, "AMMARR!! AMMARR!!! SMEKOMMM!!" Then die pun keluar ngan no sleeve campur muke baru bgun tido die. air liur basi kat telinge. AHHA. Tkde ahh. Pastu masuk rumah, aku baring. perghhhh! Mengantuk ohhhh. Amir pulaaa leh kacau nak main gay. Siaallll. Pastu main Guitar Heroes, ngan gitar ps2 Ammar tuu. Aku tk main pun, ngantok ohhh. Ammar leh nak makan mapleee. Adoyy, ngan duit kering. Tkpe ahhh. Selepas beberape minit tu, tgk ahh satu awek ni, muke perghhhh, dari belakang mcm cun, dari depan. Haduuyy, tk mau ahhh. Kalau cun pun, tknak, aku setia ahhhhh. Heh, thenthen, lepas bayar. Dorang nak pergi CC, aku okay jelaa. Sbb dah taktau nak pergi mane. HAHA. Terbang laa RM2 belanja amir setengah jam, aku setengah jam. Cukup ahh. Then tetibe Athirah YM aku, kite cerita pasal Azfiq. Adoyyy, si AZFIQ ni, nak repeat lagi ngan fahmy, mcm bodoh jee. Yg nak backup azfiq ni si muqri. Muqri ni pulak sedare jauh aku. Lagi tk boleh blaaa. Aku ngan dorang sume tergelak kat CC tu macam org gileee. AHHAHAHA. Selepas CC, kite balik. ALAMAK! Orang sume dah pergi sembahyang Jumaat. Camne ni?! Aku pun ckp, tknak ahhhh! AHHAHA. Dear god, FORGIVE ME!!! :((
Aku pun decide yg aku nak menapak balik pergi rumah Amir, perghhhh! Jauh baiiiii. Penat gilee. Sampai je rumah Amir, aku baring rumah die. Minum air. Then dorang nak lepak kat kondo. Aku dgn Amir menapak lagi pergi maluri. Siall ahh! HAHA. Tp ni naik train ahhh. Penat ohh, turun dkt Maluri. Then jalan sampai kondo. Gile jauhhh. Aku boleh kurus ohhh, AHH. Than aku balik sekejap, amik seluar, tukar baju, bawak gitar pergi kondo. Then tunggu Fahmy, Iqbal, Syaf, Faizz, Ezki. Perghhh! lamee oh. Smpai pukul 5 tunggu. Yasmin ni kat rumah Athirah. Athirah ni pulaaa tk boleh keluar, Yasmin pulak ikut Athirah, duduk jeelaa kat rumah tu dorang ni. ISHHH! HAHA. Selepas lame sedemikian, kitorg pun swim. Macam org gile main lawan dalam air. AHHA. Pastu pukul 0630p.m habis mandi. Ahhh, penat. Then, Fahmy, Ibal, Syaf, Faiz, dgn Ammar nak chow. Dorang pun chow ahhh, Sempat ahhh ngan syaf. AHAHH. Tinggal aku, Amir , ngan Ezki. Syamir dah berambus dahh ngan kakak die. Ish. Kitorang ape lagi, makan ahhh roti canai. AHAH. lapar ohhh. GRRR. Lepas makan, mak aku ajak pergi makan malam dkt luar. Sape tknak ann? Rezeki tuuu. AHAH. Then pergi ahhh. Makan makan makan, balik. Finally, balik jeee. Lari masuk bilik, terus tido. AHAHAH. Time tu pukul 1030p.m. byebye. AHAH

No comments:

Post a Comment